Спорт и здраве

08.08.2008
"Спорт и здраве" е слоганът на новата рекламна кампания на презервативите Elasun. Предприемчивата китайска компания стартира забавната си серия принтове в деня на откриването на Олимпийските игри в Пекин.

Кампанията публично подкрепи тенденцията тазгодишните  Олимпийски игри да бъдат свързвани основно със секс. В продължение на месеци, медиите от цял свят обсъждаха забраните и цензурата, налагани от китайското правителство, големия брой проститутки в столицата непосредствено преди откриването на игрите, рисковете от СПИН и не на последно място - дискриминационната политика, която приложи Пекин към серопозитивните туристи.

Местните компании, производители на секс продукти намират и някои ползи и възможности за увеличаване на продажбите си.


   
   
   

Share: