Франчайз

Франчайзингът е най-успешният бизнес модел на съвременния свят. Той позволява на всеки да започне веднага собствен бизнес като ползва марката и бизнес модела на доказала се франчайз верига.

Франчайзингът превръща малкия бизнес в голям бизнес!

Според изследванията на Международната франчайзинг асоциация 82% от започналите бизнес със закупуване на франчайз продължават да са на пазара и след петата година. Със същото могат да се похвалят едва 20% от независимите нови фирми. В момента 40% от всички продажби на дребно в САЩ се реализират от франчайз обекти. Като прогнозата е, че през 2035 г, над 50% от всички продукти и услуги в световен мащаб ще се продават на принципа на франчайзинга.


Sexwell е запазена марка, специализирана в търговията с продукти за възрастни.

Сексуел ЕООД е най-големия търговец на едро в бранша и най-голямата верига секс магазини в страната. Приемник е на първите секс магазини „Танго” от 1991 г.
 

От 2006 г. Sexwell предлага партньорство на фрнчайзингови начала

С голямото разнообразие от висококачествени стоки (над 5000 артикула) Sexwell е утвърден лидер на пазара. Новия сайт sexwell.bg е пример за иновация в online търговията и специално отношение към крайните клиенти. Присъединявайки се към идеята Sexwell ще се възползвате от популярността на марката, оперативната система за ръководене на физически магазини и дългогодишния ни опит.


Готов бизнес модел

Като закупите франчайз вие започвате да работите веднага, ползвайки изпитана технология, готов бизнес модел и обучение. Така вие си спестявате дългите години на опити и грешки, през които вече е преминал франчайзодателят.


Минимален риск

Според различни изследвания близо 90% от независимите нови фирми се провалят през първите 5 г. Докато близо 90% от фирмите, започнали със закупуване на франчайз продължават да са на пазара и след този срок. Франчайзингът помага да се мултиплицират само успешните модели, с което рисковете пред новото ви начинание намаляват многократно.


Икономия от мащаба

Франчайз веригите купуват на едро консумативи, униформи, рекламни материали, софтуер и т.н. Това намалява себестойността на вашия продукт или услуга и ги прави по-конкурентоспособни по време на кризата. По-големите мащаби позволяват бизнесът да се развива като се разработват нови продукти, провеждат се маркетингови проучвания и се ползват различни консултантски услуги. В допълнение на това - като част от франчайз верига с изпитан бизнес модел вие бихте могли и по-лесно да получите кредит.


Търговска марка

За франчайз веригата е рентабилно да инвестира в изграждането на силен и популярен бранд, да организира мащабни рекламни и PR кампании, нещо което е немислимо за самостоятелния малък бизнес. Развитието на национална мрежа е важно особено ако предлагате услуги – така става възможно да поемете и цялостното обслужване на големи корпоративни клиенти.


По-високо качество

Франчайзингът създава система за контрол на обслужването, на продуктите и на качеството. Затова клиентите знаят, че ще получат продукт с точно определено качество, независимо от кой обект от веригата го закупят. Този модел култивира бизнеса и е бариера срещу кризата защото фирмите с лошо обслужване първи ще загубят клиенти.


Развитие

Ако започнете франчайз бизнес и ви потръгне, вие можете да продължите като закупите и втори франчайз. Много от франчайзодателите могат да ви предложат отстъпки, кредити или разсрочвания за това. Ако пък имате успешен бизнес вие бихте могли да го развиете като франчайз. Така ще решите наведнъж проблемите и с мотивацията на управителите на отделните ви представителства, и с финансирането (защото инвестицията се прави от франчайзополучателите).


Ликвидност

И накрая - ако някой ден решите да се разделите с вашия бизнес – франчайз моделът ви предлага и по-лесен изход от направената инвестиция. Ако работите на франчайз вие бихте могли много по-бързо и изгодно да продадете бизнеса си - включително и на вашия франчайзодател.