Новият интернет хит - реклама приканва към повече пътуване и секс за повишаване на раждаемостта

02.04.2014

Датска туристическа агенция е намерила решение за ниската раждаемост в Дания, а предложението стана страхотен хит в интернет, където събра милиони гледания.Рекламата се нарича "Направи го за Дания" и представлява остроумно видео, което пита: „Може ли сексът да спаси бъдещето на Дания?" Туристическата агенция подканва датските двойки да отидат на почивка и „да правят бебета, за да се справят с проблема с раждаемостта в Дания”, която миналата година достигна най-ниска стойност от 1986 г. насам. От 2000 г. тя е намаляла със 17%, което я прави сред най-ниските в скандинавските страни.

Рекламата твърди, че романтичните пътувания действат възбуждащо за двойките и изглежда, че датчаните са особено склонни да се настроят за секс по време на пътуване. "Датчаните правят 46% повече секс на почивка в сравнение с ежедневния си живот", се казва в рекламата. А двойките, които могат да докажат, че са заченали по време на екскурзия след тази кампания, дори ще получат безплатни памперси за три години, както и почивка заедно с детето.

В клипа участва красива блондинка, за която се казва, че макар че е датчанка, е била зачената в Париж. Рекламата твърди също, че 10% от бебетата на Дания са заченати на почивка и че почти половината от датчаните признават, че правят повече секс, докато са на екскурзия. В рекламата участва и сексолог, който казва, че такова измъкване от ежедневието повишава либидото при мъжете и жените и че пътуването заедно помага да запазите искрата жива в една връзка.


Share: