Противно на световната тенденция и това, което се случва в България, французите пазаруват по-малко секс играчки по време на рецесия. Според верига френски магазини, продажбите на вибратори, бельо и масажни масла сериозно са намалели от началото на световната криза. Посетителите на секс панаири са почти същия брой, както преди години, но се забелязва спад в покупателната им способност.
Винаги до сега успявахме да продадем по 2-3 продукта на клиент, но сега сме щастливи, ако си тръгне и с една закупена вещ.
Спадът в интереса към секс артикули е странен за много собственици на магазини във Франция. Имайки предвид, че за да спестяват, много хора се забавляват у дома, интересът към секс играчки трябва да се повишава, както в много страни по целия свят. Или французите са много по-изобретателни от американците и не се нуждаят от допълнителни стимули, или се наблюдава повишен интерес при потреблението на краставици и банани.

