Дрехите, които носим, изпълняват предимно практични функции. Също така обаче е доказано, че носенето на дреха, която обичате и харесвате, действа на психиката и има силата да ви накара да се чувствате силни, щастливи, уверени и красиви.
Облеклото е огромна форма на себеизразяване, която може да предизвика чувства не само у самите нас, но и у хората около нас. Ето защо секси бельото може да бъде толкова полезно за сексуалния живот в една връзка.
Независимо дали просто се интересувате от видовете секси бельо, търсите малка искрица еротично привличане за себе си или искате да поглезите партньора си; Този вид мода е нещо, което е дълбоко лично и в същото време, изключително универсално! Откъде започва всичко?
Историята на секси бельото
Прародителят на еротичното бельо е корсетът. Той води своето начало от Франция през 16 век, когато придворните дами са ги носели под дрехите си като част от бельото. През 18 век жените от горните социални прослойки са носили корсети, но нищо подобно на това, което виждаме днес. Тези корсети са били истинско мъчение за носене, с цел да намалят размера на талията и да повдигнат гърдите.
През 19 век корсетите започват да се изработват с по-пикантни дизайни, а през 20 век се появяват прозрачните нощници, бельото без дъно и другите видове бельо, познато ни днес. Едва през 1977 г. секси бельото става по-достъпно за населението, благодарение на Victoria’s Secret.
Victoria’s Secret е основана от съпрузите Рой и Гай Реймънд. Рой обявява, че именно липсата на секси бельо го е убедила да се захване с този бизнес.
„Когато търсех секси бельо за жена си, бивах изправен пред стелажи от полиестерни пеньоари и нощници с флорални щампи... винаги имах чувството, че жените в универсалните магазини ме смятаха за някакъв натрапник там.“, казва той.
Рой и Гай разтърсват пазара, като предлагат секси, интимно бельо не само за специални поводи, но и за ежедневна употреба. Те започват да продават дантелени прашки и подплатени сатенени сутиени на потребителя от средната класа в моловете, правейки ги по-достъпни от всякога.
Скандалната марка Agent Provocateur пък се ражда през 1994 г. в Лондон, от сина на Вивиен Уестууд - Джоузеф Коре, и Серена Рийс. Целта на този бранд е да направи бельото възможно най-сексуално, като същевременно се поддържа и високата му цена.
Има, разбира се, няколко емблематични знаменитости, които са спомогнали значително за повишения интерес към еротичното бельо. Мадона, например, носи сутиен с конуси на Жан Пол Готие по време на турнето Blonde Ambition през 1990 г. Анджелина Джоли е облечена с вдъхновен от садо-мазото латексов костюм във филма от 2005 г-н и г-жа Смит. И така до днес, когато еротичното бельо е не само супер-достъпно, но и по-красиво от всякога!
Разгледайте нашата категория еротично бельо тук!
История на еротичното бельо
02.04.2021