ОЧАКВАЙТЕ ПОПЪЛНЕНИЕ
Връщане на продукт
Поради естеството на продуктите, които предлагаме, имаме и строга политика за връщане на продукти.
Ако клиент дойде и каже, че е закупил продукт, който сега не работи, в зависимост от исканията му (да получи замяна или да си получи парите) ето какво трябва да направите:
- Да проверите дали няма заключващ механизъм или предпазна лента на батериите. Понякога това се случва и клиентите мислят, че играчката не работи.
- Да изискате касов бон, за да е сигурно откъде е закупен продуктът;
- Да проверите състоянието на продукта и дали има следи от ползване. Ползвани продукти не могат да бъдат върнати за възстановяване на парите, а само заменени за работещи такива;
- Да проверите каква гаранция предлага производителя. Сетисфайър, например, предлагат гаранция от 15 години.
СЛЕДВАЩА ТЕМА:

