ПИЩОВИ И ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИ

ОЧАКВАЙТЕ ПОПЪЛНЕНИЕ

 

Връщане на продукт

Поради естеството на продуктите, които предлагаме, имаме и строга политика за връщане на продукти.

Ако клиент дойде и каже, че е закупил продукт, който сега не работи, в зависимост от исканията му (да получи замяна или да си получи парите) ето какво трябва да направите:

  • Да проверите дали няма заключващ механизъм или предпазна лента на батериите. Понякога това се случва и клиентите мислят, че играчката не работи.
  • Да изискате касов бон, за да е сигурно откъде е закупен продуктът;
  • Да проверите състоянието на продукта и дали има следи от ползване. Ползвани продукти не могат да бъдат върнати за възстановяване на парите, а само заменени за работещи такива;
  • Да проверите каква гаранция предлага производителя. Сетисфайър, например, предлагат гаранция от 15 години.

 

СЛЕДВАЩА ТЕМА:

  

ВЪРНИ МЕ В НАЧАЛОТО