Он лайн пазаруването изигра лоша шега на двойка консервативни британци. Лин Нюби живее 4 години с приятеля си Анди Алът. Двамата споделят общ акаунт в Теско (британска верига супермаркети).
Един ден тя отваря профила, за да направи поръчка и с изненада открива на челно място в списъка с последно поръчвани продукти - кутия презервативи. Електронната система за поръчки на Теско проследява и регистрира всички поръчки, направени с клубната карта. Именно заради това не остава в тайна и покупката на презервативи.
Знаейки, че не е поръчвала подобен артикул, Лин обвинява приятеля си в изневяра. За нейна изненада, той отрича и дори започва разследване на 'компромата'. Проследявайки всички замесени назад по веригата, Лин, Нюби и ръководството на Теско стигат до маладши мениджър реклама, който промоционално добавял споменатите презервативи към поръчките на клиенти.
Мениджърите на компанията изплатили компенсация в размер на 100 паунда на дойката за причиненото неудобство.
Лин споделя, че е доволна от разрешението на проблема, но дълго ще помни как за малко не приключи четири-годишна връзка заради чужда грешка.

