Над 250 комплекта еротично бельо и фетиш костюми и повече от 100 броя модернистични
вибратори бяха закупени от щанда на SexWell в рамките на еротичното изложение
Eros Show, което се проведе между 22 и 25 март в столичната зала Универсиада.
Сред останалите хитови продукти на най-големия щанд на изложението бяха вибро
яйцето с дистанционно управление и различни видове специализирана козметика.„Младите двойки купуваха предимно вибратори, по-възрастните дами търсеха секси бельо, а бременните жени се интересуваха най-вече от различните видове лубриканти”, обяснява собственикът на SexWell Борис Фурнаджиев.
Горещите предложения на култовите марки за еротично бельо ELECTRIC LINGERIE и LEG AVENUE бяха показани от SexWell още при откриването на феста, в специално ревю с модели от кориците на българският Playboy.
„С отстъпката от 50 до 70% в цените на всички артикули продуктите ни станаха достъпни и познати на много повече хора”, допълва Фурнаджиев.
Освен свръх-модерните силиконови вибратори на FUN FACTORY, интересен за посетителите на изложението се оказа и дизайнерският вибратор The Minx, който беше показан за пръв път пред широка публика. Гостите на щанда на SexWell успяха да се докоснат на живо до любимия „палавник” на Парис Хилтън, да видят отблизо вградените в основата му кристали Swarovski и розовата му опашка от истинска лисича кожа.
“По време на Eros Show лично се срещнах и разговарях с много млади двойки, които за пръв път се престрашаваха да попитат как нашите артикули биха подобрили сексуалния им живот. Съществена роля за „отпускането” на хората предполагам има и форматът на изложението. Вярвам, че българите с радост биха се възползвали от такива инициативи и в бъдеще”, споделя Борис Фурнаджиев.
Софийското издание на Eros Show надмина по интерес първото еротично изложение, което се проведе във Варна през миналото лято. За четири дни столичната зала Универсиада събра повече от десет хиляди посетители.

