Кампанията "Направи го сега" на Движението за национална кауза (ДНК), целяща да стимулира раждаемостта в България, взриви интернет през последните няколко дни.
Една от основните причини - посланията на постерите:
"Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган"
"Гаранцията, че ще бъдете обичани вечно, е да си имате дете"
"Чашка C без силикон"
"Селфитата с деца събират повече лайкове"

Една от основните причини - посланията на постерите:
"Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на нов тиган"
"Гаранцията, че ще бъдете обичани вечно, е да си имате дете"
"Чашка C без силикон"
"Селфитата с деца събират повече лайкове"
"Бащинството те прави много по-привлекателен"

Снимка: dir.bg
От ДНК искат да подкрепят двойки и семейства, които нямат репродуктивни проблеми, но се колебаят дали да имат първо или следващо дете. Стимулът - всяка регистрирана бременност до края на 2019 участва в томбола за специален пакет, осигуряващ всичко необходимо за отглеждането на бебето през първата година.
И въпреки че с благородната кауза са се ангажирали много известни личности, сред които продуцентите Иван и Андрей - създателите на ДНК, кампанията влезе в директен сблъсък с потребителите на социалните мрежи, които реагираха остро на криейтива. Според тях, посланията са обидни за жените и децата, и не вземат предвид каква отговорност е да имаш дете и колко много препятствия има у нас, свързани с този доживотен процес.
Какво е вашето мнение за кампанията?
Какво е вашето мнение за кампанията?

