Известна верига секс магазини защити провокативната си рекламна кампания, заявявайки, че намеренията и са били да заинтригува без да обижда. Възмутен баща се обадил в офиса на фирмата, след като видял скандалния постер на витрината на един от магазините в търговския център. На винила, буквата "L" от надписа до голяма степен наподобява с формата си фалос и се доближава, до големи, червени устни.
Въпреки информацията, говорителят на компанията отрече да е получавано официално оплакване от вида на постера. В изявлението си, компанията уверява, че внимателно преглежда и одобрява всеки рекламен материал.
"Използваме този символ в промоционалните си материали вече три години и половина и до сега не сме получавали негативна реакция от клиент."
"Стремим се да се забавляваме с това, което правим, без да обиждаме. В същото време приемаме много сериозно работата си и се извиняваме на всички граждани, които са се почувствали засегнати или притеснени по някакъв начин в следствие на рекламното послание."

