30 години го правим добре!

18.10.2021

Sexwell навършва 30 години, а Fun Factory навършва 25! Заедно празнуваме доставянето на общо 55 милиона оргазми и тъй като рождените ни дни са по едно и също време, решихме до края на годината да организираме няколко специални игри с още по-специални награди!

Четете внимателно, защото тук се крият отговорите на въпросите, които на 19.10.2021г. ще ви дадат шанс да спечелите награда от SEXWELL!

 

Историята на секс играчките в България започва от SexWell.

От едно малко, но палаво магазинче в София, на улица Раковска. Нека ви разкажем нашата история, за сексуалната обстановка в България преди 30 години и какво стои зад добре познатата на всички верига секс магазини!

Всичко започва през (вече) далечната 1991 г., когато Борис Фурнаджиев отваря първия в България секс-магазин „ТАНГО” на улица „Г.С. Раковски”. Ако мислите, че в момента сексът е тема табу, то можете да си представите какви са били нагласите тогава. Колко скандално е било през митницата да минат "персонални масажни уреди" с фалическа форма! И въпреки това, във време, в което не е имало лесно достъпна информация за абсолютно всичко, само на един смартфон разстояние, първият секс магазин в България успява да просъществува.

Мисията на ТАНГО / SEXWELL винаги е била повишаване на сексуалната култура в България. Сексът, удоволствието, мастурбацията и всичко свързано с тях, да се изкарат на светло; да не бъдат нещо срамно, за което хората само чуват оттук-оттам и си шушукат с притеснение. Най-природно естественото удоволствие да бъде нещо нормално, което хората познават и правят добре! 

Да задвижиш сексуалната култура в общество, където "секс" е мръсна дума, не е лесна работа и е изключително дълъг процес. Но всичко е постижимо, с малки и настоятелни стъпки. Някои от вас може би си спомнят един феномен на българската телевизия - предаването „Нощен магазин”, стартирало през 1998г. и приключило през 2000г. То бе едно от първите и последните предавания в България, което дръзна да говори за сексуална култура. Малцина знаят, че „Нощен магазин” се излъчваше в партньорство именно със секс магазини „ТАНГО”. След закриването на предаването, търговията със секс играчки за известно време остана просто бизнес. 

След 2000г. нещата започнаха плавно да се развиват в друга, по-космополитна посока. В женските списания, включигелно в България, започна да се говори за теми, за които преди и дума не можеше да става: оргазми, G-точка, ерогенни зони, секс игри и техники за прелъстяване.  Женското присъствие се увеличи в телевизията и в списанията, а те на свой ред адаптираха световните тенденции в сексуалната култура към българския начин на мислене, вкусове и предпочитания. Това се отрази и на интереса към секс играчките.

Името се смени, мисията стана по-голяма

Визията за повишаване на сексуалната култура продължава да се развива със световните тенденции и през 2004-та година ТАНГО официално става SEXWELL, първо по име, а две години по-късно и като мисия. Новото име гордо грейва на трите магазина в София: на Раковски, Гурко и пл. Славейков. През 2005-та се появява и първият магазин във Варна. 2006-та година обаче е особено значима за нас поради едно голямо събитие: появява се онлайн секс-порталът, на който четете тази статия - www.sexwell.bg. Днес онлайн секс магазините са стотици, ако не и хиляди; но през 2006-та онлайн търговията в България тепърва прохождаше и това си беше истинска пионерска стъпка в бранша.

Малко носталгия, запазена из интернет архивите от 2006-та:

Част от нещата, осъществени през годините, с които се гордеем:

  • Раздали сме хиляди безплатни sexwell презервативи за различни Анти-СПИН кампании и медицинско-образователни каузи;
  • От 2008 до 2011г. включително си партнирахме с биокампанията Green line – срещу всяка върната изтощена батерия в магазин на SEXWELL давахме един безплатен презерватив;
  • До 2008г. имахме 32 магазина в цяла България (след Световната финансова криза 2008-2009 останаха 10);
  • През 2016г. отворихме най-големият физически SexWell секс шоп в България - в София, на бул. Сливница 228;
  • Съвместно с БАСП проведохме кампанията "Кондом с кауза";
  • Всеки нов наш служител преминава през специално обучение, което да го запознае с материята и продуктовата гама, а всеки дългогодишен служител преминава през опреснителен курс;
  • Каним представители на големи производители (FUN FACTORY, CALIFORNIA EXOTICS и други)  да обучават допълнително нашите специалисти;
  • Повече от 10 години развиваме успешна франчайзинг кампания;
  • Партньори сме на ISIC;
  • Всеки ден качваме материали в нашата секция "Новини", а веднъж седмично качваме статия в секция "Статии";
  • Поддържаме private образователен Инстаграм профил (@sexwell_bg) в който качваме материали на тема секс в "джобен формат"
  • Продължаваме да се развиваме в крак със световните имена в бранша - FUN FACTORY, LELO, SATISFYER, ORION, CALEXOTICS, JOY DIVISION и още много други.

 

Да говориш за секс в България

Да говориш за секс в България е трудно, но не невъзможно. Тук мнозинството от хората все още приемат секса по-скоро като някакво лично удовлетворение, отколкото като взаимна еуфория. А когато приемаш секса като битка за лично удовлетворение, еуфорията по условие не съществува. Егото може и да е задоволено, но не и емоцията. Повечето хора решават, че когато имат партньор и са стигнали до някакви сексуални взаимоотношения, не е нужно те да търпят развитие. Смятат, че е нормално след три години тръпката да изчезне, а след 10 годишен брак сексът да е най-скучното нещо на света. А не е така! Тези неща би трябвало да се развиват. Дори филмът „Широко затворени очи” е пример за това, че често пъти на нещата в брака им трябва едно леко побутване, една глупава ревност, една смешна случка, за да тръгнат към по-добро. Подобно нещо може да се случи и с влизането в наш магазин на хора, чиито сексуални взаимоотношения са в застой. Дори няма значение дали въобще ще харесат нашите артикули. Но те ще им помогнат да намерят стмул за въображението си, някаква идея за алтернатива в сексуалните им взаимоотношения. Не всеки има нужда от тези неща, но определено е хубаво поне да опита, защото те носят разнообразие, а разнообразието е подправката на живота!

 

Нашата мисия - човек да познава себе си

В обслужването на нашите клиенти и в адаптирането на световните тенденции към вкусовете в България, ние също създаваме вкус към сексуалните взаимоотношения между хората. Нашата цел е да помогнем на хората да опознаят себе си и да се научат как да си доставят удоволствие, преди да очакват това от друг човек.

Културата трябва дазапочне от индивида и от неговите чувства. Всеки човек в един момент си задава въпросите "Какво е това усещане?""Защо усещам това?", "Как да постигна това усещане отново?", но понеже няма отговори на тези въпроси, рядко стига до следващите "Как да ми е хубаво, без да се нараня?", "Как да се опозная така, че някой друг да не ме подведе?" и т.н. Да научиш тийнейджърите как се правят бебета чисто биологично и как се поставят кондоми, за да не се заразят с някоя болест е важно, но те дори няма да го чуят и осмислят, докато в главите им бръмчат въпросите, свързани с техните вътрешни чувства. Въпроси, които се отричат от възрастните, защото СЕКСЪТ по презумпция е нещо срамно.

Културата трябва да минава  през съвременните критерии – през онова, което хората виждат в списанията, през текстовете на Ъпсурт до нещата, които намират в интернет. Трябва да се говори за опознаване на човешкото тяло, за това как да успокоят хормоните в главите си.

 

Културата дава право на избор

Когато един човек няма култура е много лесно да направи онова, за което го манипулират. Нашата цел е нашите настоящи и бъдещи клиенти да бъдат информирани и да знаят какъв е най-добрият начин да си доставят удоволствие. Да се чувстват добре със своята сексуалност, да намират правилни и съвместими партньори и да могат спокойно да говорят за секс и да комуникират нуждите си. Защото задоволените хора са щaстливи хора... и го правят добре!

Share:

Коментари

Все още няма. Бъди първи!

Напиши ревю